آموزش خشک کردن پیاز با خشک کن پیاز

آموزش خشک کردن پیاز با خشک کن پیاز

پیاز خشک یک محصول بسیار پرکاربرد در تهیه غذاها خصوصا غذاهای ایرانی از جمله آبگوشت، کوفته، کوکو، سوپ و… است که خواص زیادی دارد. خشک کردن پیاز باعث می شود تا سرخ کردن آن بسیار سریع تر شده و به روغن کمتری نیاز داشته باشد. همچنین خشک کردن پیاز باعث می شود تا انبارداری و نگهداری آن برای رستوران‌ها و صنایع غذایی بسیار راحت تر شود.

چگونه پیاز را در دستگاه خشک کن پیاز خشک کنیم؟

در ابتدا پیازها را شسته و پوست می کنیم. بهتر است پیازهای پوست کنده شده را به مدت یک روز در آب قرار داده تا گاز آن ها گرفته شود. سپس نوبت به اسلایس آن ها می رسد. این کار را با چاقو هم می توان انجام داد ولی باید برش‌های یک دستی بزنید. پیاز ها را درون سینی خشک کن بچینید. سپس دستگاه خشک کن را روی دمای 55 الی 65 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. بعد از حدود 60 الی 180 دقیقه (بسته به حجم پیاز روی سینی ها و دمای کاری) پیازها خشک می شوند. مدتی را برای خنک شده پیاز خشک ها در نظر بگیرید.

 

تشخیص کیفیت پیاز خشک

اولین راه تشخیص کیفیت پیاز خشک، مقایسه رنگ آن است. هر چه رنگ پیاز خشک روشن تر و رو به سفیدی برود کیفیت بهتری را داراست. همچنین از عطر و بوی آن نیز می توان کیفیت را تشخیص داد.

مقایسه کیفیت پیاز خشک

خشک کن پیاز خانگی

گروه صنعتی آداس برای تامین نیازهای خانگی دستگاه های خانگی خشک کن پیاز را در نمونه‌های برقی و گازی و در ظرفیت های مختلف تولید می کند.

خشک کن پیاز صنعتی

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار پیاز خشک در ظرفیت صنعتی هستید دستگاه‌های خشک کن پیاز در ظرفیت‌های صنعتی یک گزینه کارآمد برای شما خواهد بود. خشک کن های صنعتی پیاز با داشتن مشعل صنعتی، کوره استیل، کنترلر تمام اتومات با منوی فارسی و فن های صنعتی شما را در این راه همراهی خواهد کرد.

قیمت خشک کن پیاز

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد دستگاه پیاز خشک کن با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای دیدن سایر محصولات خشک کن می توانید به قسمت فروشگاه مراجعه کنید. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عبارت امنیتی *