اجرای ایده‌های شما
اجرای ایده‌های شما
ایده‌های خود را با ما درمیان بگذارید تا ایده‌هایتان را اجرایی نماییم

تفکر گروه صنعتی آداس

گروه صنعتی آداس با هدف گسترش فعالیت‌های فرآوری و صنایع تبدیلی در حوزه‌های کشاورزی، باغداری، پرورش دام و طیور ایجاد شده‌است. در این ویدیو مدیر گروه صنعتی آداس توضیحاتی درباره چگونگی ایجاد کارگاه‌های فرآوری و صنایع تبدیلی کوچک در منازل کشاورزان بیان کرده‌اند.

یکی از حوزه‌های پرسود محصولات کشاورزی، فرآوری این محصولات به کمک دستگاه‌های صنایع تبدیلی است. این گروه مفتخر است با طراحی و ساخت دستگاه‌های صنایع تبدیلی کوچک این سود سرشار را نصیب خود کشاورزان کرده‌ و فرآوری محصولات را با ایجاد کارگاه‌های صنایع تبدیلی در منازل آن‌ها به کشاورزان سپرده است.

روند ارسال ایده‌ها

یکی از اهداف و رسالت‌های گروه صنعتی آداس، ایجاد کسب و کارهای خانگی و مفید واقع شدن برای خانواده‌های ایرانی می‌باشد. در راستای همین اهداف، این بخش از سایت ایجاد شده تا شما نیز در این مسیر درکنار ما باشید تا گوشه‌ای از مشکلات کشاورزان و خانواده‌های ایرانی را رفع، و یا کسب و کارهای جدیدی را برای آنها راه اندازی نماییم.

در صورت پذیرفته شدن و اجرای ایده، بخشی از سود حاصله به ایده پرداز تعلق می گیرد که این سهم بر اساس یک توافق بین گروه صنعتی آداس و شخص ایده پرداز می باشد.

برخی از ایده‌های ارسال شده

آقای غلامی
Read More
دستگاه سورتر که قابلیت تعویض صفحه مشبک را داشته باشد تا برای محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
خانم قربانی
Read More
دستگاه خشک کن کوچک که برای خشک کردن میوه و سبزیجات و چای در مصارف خانگی به کار می رود.
آقای رازی
Read More
دستگاه مرز کش که برای ایجاد مرز بین قسمت های مخنلف شالیزار مورد استفاده قرار بگیرد.
Previous
Next