راه اندازی کسب و کار خانگی با خشک کن میوه و سبزی

باتوجه به تولید گسترده میوه و سبزی و همچنین وجود انواع مختلف گیاهان دارویی در ایران و عدم امکان انبارداری برخی از اونها، بهترین روش برای نگهداری خشک کردن آنها به کمک خشک کن میوه و سبزی است.
علاوه بر این، ارزش افزوده ای که با استفاده از خشک کردن به محصول کشاورزی اضافه میشه بسیار ارزشمنده و قیمت نهایی محصول رو بالاتر میبره.

خشک کن میوه و سبزی 100 کیلویی گازی

کنترل پنل اختصاصی

کلیه خشک‌کن‌های تولیدی گروه صنعتی آداس دارای کنترل پنل کاملا فارسی هستند که مزایای زیادی داره که میشه به تعمیرات آسون، امکان اضافه کردن برنامه خشک، مدیریت دما، زمان و رطوبت و همچنین زیبایی بصری اون اشاره کرد. پنل دستگاه خشک کن میوه و سبزی همچنین در مقابل نفوذ گرد و غبار و پاشش آب از بالا مقاومه که باعث میشه طول عمر بالایی رو داشته باشه.

پنل کاربری کنترلر خشک کن میوه و سبزی

خشک کن میوه در چه محصولاتی قابل استفاده است؟

برخی از دستگاه‌های خشک کن میوه و سبزی

لیست زیر صرفا جهت مقایسه ظرفیت و تعداد کشوی دستگاه‌های خشک کن میوه و سبزی نوشته شده است که میتونید قیمت دقیق و اطلاعات هرکدوم از خشک ها رو از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

نام دستگاهتعداد کشوابعاد کشو (Cm)ظرفیت* (Kg)قیمت* (تومان)
دوازه سینی برقی1248*6225از 26 میلیون
11 سینی گازی1162*9650از 39 میلیون
21 سینی گازی2162*96100از 64 میلیون
46 سینی گازی4662*96220از 117 میلیون
46 سینی بزرگ4696*96350از 145 میلیون

* ظرفیت‌های قید شده در هر بار بارگیری دستگاه است.

* تفاوت قیمت‌ها در اتومات بودن و یا جنس سینی دستگاه است.

مقالات مرتبط با خشک کن

در بخش مقالات اطلاعات خودتون رو بالا ببرید!
ایده های خلاقانه بسته بندی میوه خشک

ایده های خلاقانه بسته بندی میوه خشک

چه میوه هایی را می توان با دستگاه خشک کن میوه خشک کرد؟

چه میوه هایی را می توان با دستگاه خشک کن میوه خشک کرد؟

آموزش خشک کردن پیاز با خشک کن پیاز

آموزش خشک کردن پیاز با خشک کن پیاز

سوالات متداول

بله، با توجه به ظرفیتی که انتخاب میکنید هم میتونید توی آشپزخونه دستگاه داشته باشید و هم میتونید یه سوله بزرگ رو تجهیز کنید.

باتوجه به مدل دستگاه متغییره، در دستگاه‌های برقی نهایت برق مصرفی 2 کیلووات هست که البته با توجه به اتومات بودن دستگاه دائم این مصرف نداره و قطع و وصل میشه. در دستگاه‌های گازی هم که مصرف برق زیادی ندارند و در دستگاه دوکابین برق مصرفی تازه به اندازه سه چهارتا لامپ صد وات میشه.

این وزن باتوجه به نوع محصولتون متفاوته. معمولا معیار درست مقایسه خشک‌کن‌ها، مقایسه مساحت کل کشوها هست. چون ممکنه شرکتی تعداد کشوهای دستگاهش زیاد باشه اما مساحت هرکشویی که استفاده کرده کم باشه.

بله. تمام دستگاه‌های خشک کن تولیدی ما دارای چرخ‌های دایکاست ترمزدار هستند که قدرت تحمل بار زیادی دارند و به راحتی میشه برای جابجایی دستگاه ازشون استفاده کرد

بله. خشک‌کن‌های کابینی در ظرفیت‌های متنوعی تولید میشن که ظرفیت‌های بالای اونها برای مصارف صنعتی هم استفاده میشه.

دستگاه دارای یک پنل کنترل فارسی هست که قابلیت کنترل دما، زمان و رطوبت رو داره و برای راحتی مشتری هم یک دفترچه راهنما همراه دستگاه ارسال میشه که روش کار با این پنل هم به طور کامل در اون توضیح داده شده.

خیر، بدنه دستگاه از جنس ورق گالوانیزه هست و کشوهای استفاده شده هم از جنس آلومینیوم هستند که از لحاظ بهداشتی مشکلی برای محصولات ایجاد نمیکنن. البته شما میتونید به انتخاب خودتون دو مورد بالا رو به شکل استیل سفارش بدید که دستگاهتون از هر نظر بیمه باشه.

تقریبا تمام محصولاتی که قابلیت خشک شدن به وسیله حرارت رو داشته باشند و مایع نباشند رو میشه با این مدل از خشک‌کن‌ها خشک کرد.

کلیه دستگاه‌های تولیدی گروه صنعتی آداس دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش هستند که شامل تامین قطعات و تعمیر اونها میشه

بله، کلیه دستگاه‌های ما به همراه دفترچه راهنمای کار با دستگاه و نکات نگهداری ارسال میشن و از طرفی کارشناسان ما هم در طول روز آماده پاسخگویی به مشتریانمون هستند.

جواب سوال خودتون رو پیدا نکردید؟

جواب سوال خودتون رو پیدا نکردید؟

از روشهای زیر با ما در ارتباط باشید:

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

مصطفی مهدوی

کارشناس فروش

مصطفی مهدوی

علی رضاپور

کارشناس فنی خشک کن

علی رضاپور